Novinky

        • Informácia pre maturantov
          • Informácia pre maturantov

          • Zverejnenie administratívne stanovených známok z predmetov MS

            Žiadame všetkých maturantov, ktorým boli zverejnené administratíne určené známky z predmetov MS o ich akceptáciu resp. neakceptáciu. Ak plnoletý žiak alebo zákonný zástupca neplnoletého žiaka nebude akceptovať administratívne stanovenú známku z niektorého predmetu MS( t.j vyjadrí s ňou nesúhlas), môže do 21.5.2021 písomne požiadať o vykonanie ústnej formy internej časti maturitnej skúšky. Túto by žiak konal prezenčným spôsobom v termíne od 31.5.2021.

        • Informácie pre zamestnancov, žiakov, rodičov ...
          • Informácie pre zamestnancov, žiakov, rodičov ...

          • Aktuálne informácie súvisiace s opatreniami pri vstupe do priestorov školy a s prekrytím dýchacích ciest respirátorom resp. rúškom ... platné od 3.5.2021

            Aktuálne informácie súvisiace s opatreniami pri vstupe do priestorov školy , s povinnosťou prekrývať dýchacie  cesty respirátorom resp. rúškom a s nutnosťou predkladať čestné prehlásenia o bezinfekčnosti nájdete na:

        • Informácia pre uchádzačov o štúdium na našej škole
          • Informácia pre uchádzačov o štúdium na našej škole

          • Usmernenie - prijímacie konanie

            Všetkým rodičom a žiakom, ktorí sa zúčastnia prijímacích skúšok, dávame do pozornosti nasledujúce informácie. Žiadame o rešpektovanie všetkých pokynov.

            Podmienky pre konanie prijímacích skúšok na stredné školy v roku 2021 aktualizované na základe záverov zasadnutia konzília odborníkov dňa 22.4.2021

            Usmernenie sa zverejňuje v nadväznosti na rozhodnutie ministra školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky č. 2021/9113:1-A1810 zo dňa 4. januára 2021 vo veci prijímacieho konania na vzdelávanie v stredných školách.

            1. Do budovy, v ktorej sa konajú prijímacie skúšky, môžu vstupovať iba uchádzači o štúdium, okrem nevyhnutného sprievodu zdravotne ťažko postihnutých osôb. Rodičia ostatných uchádzačov do budovy školy nevstupujú.
            2. Príchod uchádzačov je naplánovaný tak, aby sa netvorili skupiny žiakov vo vstupných priestoroch ani na chodbách budovy školy.
            3. Prijímacia skúška sa realizuje v triede obsadenej maximálne na 50% jej kapacity. Žiaci sedia po jednom v lavici a medzi pracovnými miestami žiakov je vzdialenosť minimálne 2 metre.
            4. Pri prijímacom konaní vstupuje uchádzač do budovy v súlade s platnou vyhláškou Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorá upravuje vstup osôb do priestorov prevádzok. V zmysle aktuálne platnej vyhlášky sa uchádzač preukazuje negatívnym výsledkom RT-PCR testu alebo antigénového testu nie starším ako 7 dní alebo má výnimky z preukázania sa negatívnym výsledkom testu (napríklad v prípade prekonania ochorenia, zdravotnej kontraindikácie, očkovania či v iných prípadoch, ktoré bližšie špecifikuje vyhláška Úradu verejného zdravotníctva). Škola pri vstupe do budovy postupuje v zmysle tejto vyhlášky.
            5. Pred vstupom do budovy skúšky sa bude merať teplota žiakom a skúšajúcemu pedagogickému zamestnancovi; osoba s prejavmi akútneho respiračného ochorenia, osoba s klinickými príznakmi COVID-19, ako aj osoby podliehajúce karanténnym opatreniam, sú z účasti na skúškach vylúčené a  budú informované o náhradnom termíne konania prijímacích skúšok.
            6. V priestoroch školy a školského zariadenia musia mať všetky osoby po celú dobu prekryté horné dýchacie cesty podľa aktuálne platnej vyhlášky Úradu verejného  zdravia,
            7. V priestoroch zariadenia budú umiestnené na dostupných miestach dezinfekčné prostriedky na dezinfekciu rúk. V čase konania skúšok sa z hygienických dôvodov odporúča minimalizovať konzumáciu stravy a nápojov.
            8. Každý žiak a skúšajúci pedagogický zamestnanec používa vlastné písacie potreby; každý žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami môže počas prijímacej skúšky používať kompenzačné pomôcky, ktoré využíval počas dochádzky do základnej školy.
            9. Je potrebné minimalizovať osobný kontakt, vrátane podávania rúk. Je potrebné vyvarovať sa dotykov tváre a rúšok rukami.

             

          • Žiaci I.A sa zúčastnili webinára "Nástrahy online nakupovania"

          • Žiaci I.A odboru obchodný pracovník a mechanik hasičskej techniky  sa dňa 21.4.2021 zúčastnili webinára na tému Nástrahy online nakupovania. Webinár viedla Mgr. Katarína Zalaiová z Európskeho spotrebiteľského centra v SR zriadeného pri Ministerstve hospodárstva SR. V úvode predstavila činnosť Európskeho spotrebiteľského centra. Na webinári boli uvedené konktrétne prípady, s ktorými sa na spotrebiteľské centrum obracajú spotrebitelia najčastejšie. Mgr. K. Zalaiová hovorila aj o nekalých obchodných praktikách a popísala činnosť internetových nákupných galérií. Žiaci sa na p. Zalaiovú obracali s priamymi otázkami ohľadom uplatnenia reklamácií a nákupu cez internet.

          • Informácie o výučbe od 19. apríla 2021

          • Informujeme týmto všetkých žiakov, rodičov a učiteľov o tom, že v zmysle platných vyhlášok a nariadení pokračuje výuka na našej škole od 19. apríla 2021 do 23. apríla 2021 spôsobom, ktorý bol realizovaný v minulom období. To zmanená, že končiace ročníky a skupiny žiakov 5+1 majú prezenčné vyučovanie, ostatné ročníky pokračujú v dištančnom vzdelávaní. Pre vstup do priestorov školy platia už zaužívané  pravidlá. Odporúčame preštudovať si VYHLÁŠKU č.187 Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k režimu vstupu osôb do priestorov prevádzok a priestorov zamestnávateľa platnú od 19. apríla 2021.

             Treba tiež sledovať mapu COVID ŠKOLSKÝ AUTOMAT.

          • Oznam o výdaji obedov

          • Od 19. apríla 2021 sa bude obed v školskej jedálni SOŠ r. a s. vydávať v čase od 11:30 do 12:30 hod. Prosíme o rešpektovanie stanoveného času.

        • Rodičovské združenie
          • Rodičovské združenie

          • Oznam o konaní rodičovského združenia

             

            Oznamujeme týmto, že dňa 15. apríla 2021 sa v čase od 14:30 do 15:30 hod.  bude konať rodičovské združenie. Počas konania rodičovského združenia môžu rodičia získať informácie o práci svojich detí počas dištančného aj prezenčného vzdelávania, o ich výsledkoch a tiež môžu s triednymi učiteľmi prejednať záležitosti, týkajúce sa štúdia ich detí. Vzhľadom na situáciu, v ktorej sa momentálne nachádzame, budú rodičom k dispozícii triedni učitelia, ktorých môžete kontaktovať nasledujúcim spôsobom:

            I.A  - MHT+ obchodný pracovník  - Mgr. Murínová - telefonicky

            I.B(inštalatér) + I.S -Ing. Babničová- 0904 907 876 a aj mail: milada.babnicova@gmail.com

            I.C(murár, stolár) + II.S - Ing. Maškulková : mail: maskulkova.eva@gmail.com + telefonicky tí, ktorí majú kontakt

            I.D(stav. výroba) + III.B(inštalatér) - PaedDr. Kruliacová: online, na Edupage alebo na Teams

            II.A(MHT+OP) + III.D(stolár) - Mgr. Presperinová: mail: zuzana.presperinova@gmail.com + telefonicky tí, ktorí majú kontakt + online cez Edupage

            II.B(murár) + II.C(stolár+inštalatér) - Mgr. Kurilla: telefonicky: 0908 058 551

            III.A( OaP + MHT) + III.C(murár) - Ing. Omámiková: telefonicky: 0911 835 744, aj online cez Edupage

        • Zamestnanci, rodičia, žiaci!
          • Zamestnanci, rodičia, žiaci!

          • Oznam o možnosti testovania sa na COVID-19

            Oznamujeme Vám, že okrem už známych odberových miest na testovanie sa na COVID -19 antigénovými testami, je možné sa dať otestovať aj v MOM na ul. Skladová 3, Poprad- Stráže. Testuje sa tu v pondelok - sobotu, v čase od 8:00 hod. do 17:30. hod, bez nutnosti objednania sa.

          • Pozor zmena

          • Aktualizácia informácie o nástupe žiakov do školy

            Oznamujeme žiakom končiacich ročníkov a ich rodičom, že vzhľadom na aktuálnu situáciu a nedostatočné kapacity testovacích miest, vedenie školy posunulo termín nástupu žiakov na prezenčnú formu výučby na 10.februára 2021.

             

             

          • Nástup do škôl od 8. februára 2021

          • Vážení rodičia, študenti, kolegovia,

            aj naša škola v súčasnosti pripravuje návrat žiakov končiacich ročníkov do školy.

            Hoci médiá poskytujú množstvo informácií, situácia v jednotlivých školách sa môže líšiť.

            Vedenie našej školy sa rozhodlo, že od 8. februára 2021 sa brány našej školy otvoria pre prezenčnú formu výučby  všetkých žiakov končiacich ročníkov ( III.B, III.C, III.D a II.S). Podmienkou vstupu je negatívny výsledok testu na COVID-19 ( PCR alebo antigénový) nie starší ako 7 dní ( vykonaný po 1.2.2021). Test bude nutné opakovať v 7-dňových intervaloch. Ak žiak nie je plnoletý, negatívny test musí mať aj zákonný zástupca.

            Ubytovanie v školskom internáte nebude možné.

            Upozorňujeme na to, že test treba absolvovať vo vlastnej réžii. To znamená, že ak niekto nemá momentálne negatívny výsledok testu  vykonaný po 1.2.2021, musí sa zúčastniť testovania na existujúcich alebo novovytvorených odberných miestach a to v termíne do 8.2.2021. Bez negatívneho výsledku testu nebude môcť nikto vstúpiť do priestorov školy. Týka sa to všetkých zamestnancov, žiakov, rodičov.

            Vyučovať sa bude podľa platného rozvrhu. Žiaci končiacich ročníkov iba prezenčne, žiaci ostatných ročníkov pokračujú v dištančnom vzdelávaní.

            Ďakujeme za pochopenie.

            Vedenie SOŠRaS Poprad